Klinkt naar tevredenheidMet Engage 40 zijn gesprekken helderder en krijgen klanten over de hele linie een betere ervaring, dankzij onze innovatieve Engage+-software. Maak interacties meer inhoudelijk en effectief, met realtime gespreksinformatie. |
Deze headset is speciaal voor jou ontworpen (graag gedaan). Hij is licht, maar stevig. Comfortabel, maar elegant. Je kunt hem de hele dag dragen en er niks van merken. Met een intelligent microfoonsysteem waarmee het geluid helderder is dan ooit, is er geen betere headset om je te helpen van elke klant je meest tevreden klant te maken. |
Responsief in realtimeEen softwaresysteem dat gesprekken in realtime analyseert? Maak kennis met de Engage 40 met de innovatieve Engage+-software, de toekomst van contactcenter-headsets. |
Je krijgt in pop-ups op het scherm direct feedback, zodat je de belervaring van je klant nog tijdens het gesprek kunt verbeteren. |
Engage+ biedt live begeleiding bij factoren die de belervaring van je klant kunnen beïnvloeden. Denk aan achtergrondgeluid, stilte en onderbrekingen. 1 |
Inwerken, coachen en behouden van medewerkers wordt een fluitje van een cent: inhoudelijke gegevens binnen handbereik die je inzichten geven die je werk makkelijker én leuker maken. |
1 Gratis softwaredownload vereist. Voor bepaalde platforms zijn integraties beschikbaar. ZieJabra.com/Engageplus voor meer informatie. |
Twee microfoons, dubbel tevredenDe geluidskwaliteit kan een gesprek maken of breken. We hebben de Engage 40 voor zien van niet één, maar twee microfoons: De ene helpt je achtergrondgeluid te bestrijden, en de andere houdt je stem haarscherp, zodat je nauwkeurig van spraak naar tekst kunt schrijven. |
In combinatie met de intuïtieve Engage+-software creëert onze innovatieve microfoontechniek zulke harmonieuze omstandigheden dat het de gemiddelde gesprekstijd over de hele linie helpt verkorten. |
Een comfortabele agent is een tevreden agentAls een agent zich niet lekker voelt, loopt het gesprek niet soepel, dus hebben we de Engage 40 zo comfortabel gemaakt dat je nauwelijks merkt dat je hem op hebt. Hij weegt maar 45 g*, is ultra-licht en heeft gekantelde oorkussens, zodat hij uiterst comfortabel zit. |
Op de oorschelpen van elke headset hebben we ook een innovatief labyrintpatroon aangebracht. We hebben ons gebaseerd op onderzoeken van echte gebruikers zoals jij, en het ontwerp verlicht de druk op het oor, zodat je ontspannen blijft en je kunt concentreren op wat je klant nodig heeft. |
*gewicht van stereo- en monovarianten varieert |
Berekend op 'oeps'-momentenHeadsets worden aan het eind van een lange dag achteloos afgedaan, gaan van bureau naar bureau, worden in een tas gegooid - het leven van een contactcenter-headset kan zwaar zijn. We hebben de Engage 40 dus heel stevig gemaakt en we hebben alles rigoureus getest: van de rotatie van de microfoonarm tot en met de stootvastheid. Het resultaat is onze sterkste en langst meegaande headset tot nog toe. |
Het is gemakkelijk om de loftrompet te steken, maar we zijn er zo zeker van dat de Engage 40 bestand is tegen het ruwe bestaan van een headset, dat we ze allemaal een garantie van drie jaar hebben gegeven. Lichtgewicht, ultra-comfortabel en gebouwd om lang mee te gaan: deze headset heeft het allemaal. |
LuistercomfortMet geavanceerde luidsprekers en innovatieve geluidsisolerende oorschelpen die perfect passen, mis je nooit meer belangrijk details tijdens een gesprek (en hoef je mensen niet meer te vragen harder te praten, of dezelfde informatie 47 keer te laten herhalen...) |
Met de speciaal ontworpen luidsprekers van de Engage 40, die zijn geoptimaliseerd voor heldere spraak, behoren dat soort frustraties tot het verleden en zijn je gesprekken productiever. BalancedVoice™ geeft elk gesprek kristalheldere geluidskwaliteit en zorgt er ook automatisch voor dat inkomende oproepen helder en duidelijk zijn: nog zo'n functie waarmee elk gesprek efficiënt wordt. |
GehoorvriendelijkDat is de filosofie achter de revolutionaire gehoorbescherming van professionele kwaliteit die in de Engage 40 is ingebouwd. Met Jabra SafeTone™ 2.0 kun je je concentreren op je gesprekken, met de zekerheid dat je gehoor beschermd wordt. |
We hebben gebruikgemaakt van baanbrekende technologieën voor gehoorbescherming, zoals: |
\nIntelliTone 2.0™, waarmee de gemiddelde geluidsbelasting op een veilig niveau blijft\n \nPeakStop™ 105 dB, dat plotselinge, harde geluiden voorkomt\n \nBalancedVoice™, dat het binnenkomende geluid helderder maakt\n \nNormalisatie van het spraakniveau, waarmee inkomende oproepen op een voor jou prettig volume blijven\n \nIntelligente akoestische schokbescherming, dat proactief potentieel schadelijke geluiden verwijdert of vermindert |
Gehoorbescherming is namelijk geen bijzaak. Het is een levenslange investering. |
Je nieuwe persoonlijke assistentHet is eigenlijk een helpende hand waarmee je klanten duidelijker kunt horen en de dynamiek van elk gesprek kunt optimaliseren, zodat je meer evenwicht krijgt in een lange dienst. |
BalancedVoice™ is het unieke signaalverwerkingsalgoritme dat Engage 40 gebruikt om te voorkomen dat je het gespreksvolume steeds harder moet zetten en om je de hele dag goed beslagen ten ijs te laten komen. Ontspan, voorkom gespreksmoeheid en concentreer je op je klant: daar wordt allemaal voor gezorgd. |
Dat kunnen wij natuurlijk wel zeggen, dus hebben we deze unieke technologie getest met gebruikers als jij. Ze waren het erover eens dat hogere stemmen er duidelijker door worden en dat spraak gemakkelijker van achtergrondruis te onderscheiden is, terwijl de stemtoon op een slimme manier wordt uitgebalanceerd, zodat er harmonie ontstaat voor je oren*. |
*Evaluation of near-end-listening enhancement study, Jabra – Nele-e, Fraunhofer IDMT, feb-mei 2017 |
Maak van elk gesprek een goed gesprekMet Engage 40 heb jij de regie. Beantwoord, demp en regel het volume van je gesprekken met een paar simpele tikjes. Bellen is nog nooit zo makkelijk geweest. |
De aanpasbare knoppen van de control unit zijn te integreren met de platforms voor contactcenters en Unified Communications (UC), zoals Amazon Connect en Genesys, voor efficiëntie waar het ertoe doet. Ga van het ene platform naar het andere en regel het volume met programmeerbare knoppen voor snelle gespreksafhandeling. |
Het is nog nooit zo makkelijk geweest om je klant en jezelf een betere belervaring te bieden. |
Vrienden met iedereenIn contact komen met je klanten is een fluitje van een cent met de Engage 40. De headset werkt uitstekend met alle bekende UC- (Unified Communications) en contactcenterplatforms. Er is zelfs ingebouwde gespreksbediening voor Amazon Connect, Genesys Cloud CX en NICE CXone, bij gebruik met het control unit-accessoire. 2 |
Met een UC-variant en nog een voor Microsoft Teams kun je over de hele linie soepele en stressloze interacties met je klanten tegemoet zien. Blijf betrokken. Blijf in controle. Blijf verbonden. |
|
2 Mogelijk is software nodig voor configuratie. Zie jabra.nl/platforms voor meer informatie |
Kom straks nog even langsGeen geldverslindende onderbrekingen met de Engage 40 headset, die duidelijk laat zien wanneer je in gesprek bent. |
Als je in gesprek bent, licht er automatisch een rood lampje op, zodat de mensen om je heen weten dat dit niet het beste moment is voor een praatje. Zo kun jij je blijven concentreren op je klant en weten je collega's wanneer je weer beschikbaar bent. |